woensdag 4 mei 2011

Topfilm

Wat is dat toch met Pretty Woman?

De laatste drie keer dat deze film langs kwam op net 5 of SBS6 of welk kanaal nu weer aan de beurt was, dacht ik al: ‘nou, die heb ik nu al zó vaak gezien, ik sla een keertje over hoor’

En dan zet ik ‘m toch even aan, en kijk die film helemaal uit, genietend van elk moment.
Toegegeven, tijdens het genieten ben ik dus aan het bloggen en ook wat mails aan het versturen (de site van mijn coachingspraktijk is in wording mensen, very exciting!).
Maar toch vind ik Richard Gere weer knap, Julia Roberts (Vivian!) grappig en biggelen op alle geijkte momenten de tranen over mijn wangen. En wat is er nu lekkerder dan biggelende tranen, terwijl er in fact eigenlijk niet echt iets aan de hand is, zeg nou zelf.

Wat trouwens nog wel gek is, de ‘deze film wordt mede mogelijk gemaakt door..’ boodschap.
In dit geval ‘Deze film wordt mede mogelijk gemaakt door… een DVD van een andere film.’  De film Love and other drugs namelijk.

Ik kan niet precies uitleggen waarom (iets met synchroniteit ook denk ik), maar dat vind ik dus echt super suf.
Sterker nog, ik heb nu het voornemen om die hele Love and other drugs mooi níet te gaan zien.
Kan toch ook nooit tippen aan Pretty Woman.

Geen opmerkingen: