maandag 18 april 2011

J. is geen fan

J. is geen fan van dit blog.

Dat moet je niet verkeerd begrijpen, hij vind het prima dat ik nu thuis bijna net zo vaak achter de laptop zit als hij. (Misschien toch eens gaan nadenken over een 2e laptop trouwens, want dat zou nog wel eens om kunnen slaan..)

Het feit dat ik met een blog bezig ben vindt hij op zich ook mooi. De praktijk is immers: Hoe meer tijd ik bezig ben met mijn blog, hoe minder J. door mij wordt lastig gevallen met allerlei moeilijke vragen over het leven, hoe hij zich eigenlijk voelt, wat ik voor hem beteken en wat we zullen gaan eten overmorgen. (had ik al eens genoemd dat ik ♥ plannen maken?)

Mijn stukjes ook daadwerkelijk lezen, daar houdt hij dan weer niet van.
Dat moet ik niet persoonlijk opvatten, want hij 'leest nooit stukjes, columns, en dat soort dingen'
(Behalve op de site van Voetbal International dan hè, want dat doet hij dus heus wél.)

Nadat ik hem laatst gedwongen had toch weer iets te lezen van mij, was zijn reactie na enig aandringen: 'Ja, iemand die van dit soort dingen houdt, ja, nou, die zal dit stukje dan vast ook wel leuk vinden… Waarschijnlijk..'

Help me alsjebieft onthouden dat ik het hem niet nog eens vraag.

Geen opmerkingen: