woensdag 27 april 2011

Lunch

Het allerfijnst aan het geen werk hebben en weer veel thuis zijn overdag is natuurlijk: Thuis lunchen!

Restjes lamsstoofpot van dat ene etentje, zelfgemaakte linzen- of tomatensoep, salades met precies de verhouding sla vs tomaat, Alles is Mogelijk!

Niet om jullie jaloers te maken ofzo, maar hierbij wat plaatjes, dan hebben jullie er een beetje beeld bij:


 

Nu moeten jullie alleen niet gaan denken dat ik alleen maar op het balkon lekkere broodjes zit te eten, hè.

Ik ben best goed bezig met de laatste eindjes van mijn oude werk*, maar ook met de eigen onderneming.
Zo heb ik nog wat cursusdagen coaching gehad, een domeinnaam aangekocht voor mijn website (nu de website nog) en een starters bijeenkomst van de KvK en de Belastingdienst bijgewoond. Niet mis toch?
Ook ben ik al enige tijd de dag aan het beginnen met een fikse wandeling in het park, waarbij ik ook kleine stukjes soort van ren. (als er even niemand kijkt)
Helaas heeft de afgelopen Paasfeest-meerdaagse bij J.'s limburgse familie met teveel gekookte eieren, nog meer stukken vlaai, en nog veel, veel meer chocolade-eitjes alle positieve effecten van dat wandelen geheel teniet gedaan, en zijn we terug bij af. Maar dat terzijde.

*Ja, ik heb de afscheidsborrel al gehad, maar ik ben officieel nog in dienst tot 1 juni en er spelen nog wat dingetjes in mijn oude projecten waar (nog) geen opvolger voor beschikbaar is, dus wie ben ik dan om die niet te ‘managen’.

2 opmerkingen:

Umberta zei

Mooie, inspirerende plaatjes, Saskia,en zeker lekker,toch "inhoudelijk" helemaal verkeerd!
Ben tegenwoordig met de juiste voedslecombinatie bezig: ingewikkeld, maar het werkt, mits je wel aan de regels houdt (dat geldt helaas voor alles).
Wat dat inhoudt? Opdracht voor het weekend: zoek op internet "voedselcombinaties versus reguliere voedingsleer". Succes!
Umberta

Saskia zei

Ha Umberta, nou zeg, geen 'wat schrijf je leuk', maar nee, 'je eet helemaal verkeerd!' Hahaha.
Ik heb het wel even gegoogled, tijd zat tenslotte zonder werk, en vond o.a. dit: http://www.natuurdietisten.nl/files/Bijlage%20voedsel%20combinaties.pdf
Ik kan me er deels wel in vinden, ik eet wel vaker alleen groenten met granen of juist groenten met vlees zonder graanproduct.
Maar geen kaas op brood of yoghurt met fruit.. dat gaat lastig worden!